HTML5 ? język wykorzystywany do tworzenia i prezentowania stron internetowych www. Jest rozwinięciem języka HTML 4 i jego XML-owej odmiany (XHTML 1), opracowywane w ramach prac grupy roboczej WHATWG (Web Hypertext Application Technology Working Group) i W3C1. Jest to konkurencyjna specyfikacja w stosunku do specyfikacji XHTML 22, której rozwój został porzucony 2 lipca 2009 roku ? wsparcie wszystkich środowisk i producentów przeglądarek ukierunkowane jest na HTML 53. Nazwę można zapisywać jako HTML 5 ? jako wersję lub HTML5 ? jako nazwę. Prace nad specyfikacją zostały ukończone w 2014 roku ? 28 października standard został oficjalnie wydany jako rekomendacja W3C4. Dwa lata później ? w 2016 roku ? ma być gotowy HTML 5.1; wówczas ma być także zaprezentowany szkic standardu HTML 5.256. Główna różnica pomiędzy HTML 5 a XHTML 2 polega na tym, że HTML 5 jest pisane z myślą o kompatybilności wstecznej, podczas gdy XHTML 2 zrywało z kompatybilnością.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTML5
Przekonanie potencjalnych klientów do korzystania z naszych usług jest bardzo istotne w dzisiejszych czasach między innymi ze względu na ogromną konkurencję właściwie w każdej branży. Dzięki profesjonalnie wykonanej, atrakcyjnej dla oka stronie internetowej możemy pokonać konkurencję i znacząco zwiększyć swoje dochody. Co więcej, sprzedaż produktów przez Internet w ostatnich latach jest coraz bardziej popularna wśród klientów z uwagi na możliwości szybkiego dokonania transakcji bez wychodzenia z domu. Nic więc dziwnego, że tworzenie stron internetowych jest obecnie na coraz wyższym poziomie, ponieważ coraz trudniej jest przekonać klienta do swoich usług.
Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to: oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów, zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową, możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one), interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści, elastyczność,
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny
Potrzeba posiadania strony internetowej jest coraz większa. Weszło to już w standard, że spodziewamy się iż dana firma ma stronę. Jeżeli jej nie ma to traktujemy taką firmę mniej poważnie. Jednak mało nowoczesna strona lub zwyczajnie brzydka może odstraszyć potencjalnego klienta. Co niestety jest plagą polskiego internetu- właściciele firm często nie dbają o wygląd strony traktując ją jako ?żeby była?. Jednak w dobie coraz łatwiej dostępnych technologii można samemu stworzyć akceptowalna witrynę swojej firmy.
Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee[1]. Strony tworzy się np. za pomocą HTML5, CSS3 i JavaScript. Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_internetowa